תיקון שער חשמלי

בבתים רבים ניתן למצוא חומה המקיפה את הבית ושער על מנת להגן על הבית מכניסת זרים ולשמור על הפרטיות של בני המשפחה. סגירת החצר מאפשרת גם להניח ציוד רב ויקר בחצר הבית:  רהוט גן, תאורת גן מיוחדת, ואף ציוד הנמצא בשימוש יומייומי כגון: עגלת התינוק, אופניים, ציוד עבודה ועוד.

שערים חשמליים מאפשר לצאת מחצר הבית ולחזור לחניית הבית בקלות בלחיצת כפתור. בבניינים רבים אף ניתן למצוא כיום שערים חשמליים המונעים כניסה של  זרים לבנין ושל רכבים שאינם מורשים לחנות שם. שערים חשמליים בבנייני דירות מחייבים שערים גדולים הדורשים התאמה של מנוע חזק ועמיד לפתיחות וסגירות רבות של השער.

היתרונות של שער חשמלי

שער לחניה שיש צורך לפתוח ולסגור אותו בצורה ידנית מקשה וגורם לסירבול, המענה שבא בצורה של שער חשמלי מאפשר בקלות לפתוח את השער מבלי לצאת מהרכב. השער החשמלי הוא הפתרון האידיאלי לכך, אך מה קורה שהשער מתקלקל, או יותר נכון שהמנוע שלו מזייף?



המנוע של השער החשמלי התקלקל?

שער חשמלי שמתקלקל לרוב נשאר תקוע סגור או פתוח מבלי שניתן להפעילו. בחלק מהשערים ישנה אפשרות לבטל את המנגנון החשמלי ולעבוד עם השער באופן ידני עד להזמנת טכנאי שערים חשמליים. חשוב להזמין איש מקצוע המוסמך לתיקון שערים ולא לסמוך על חברים או שכנים עם ידי זהב.

רגע לפני שאתם מזמינים טכנאי שערים לשם תיקון שער חשמלי חשוב לבדוק אם יש לכם עדיין אחריות על השער. במידה ואין בדקו אצל היצרן לגבי שירות תיקונים של המנוע של השער, חשוב לערוך השוואות מחירים.

תקלה בשער חשמלי יכולה להיות משהו קטן ופעוט או מורכב כגון החלפת מנוע, חשוב לשמוע יותר מחוות דעת אחת לפני שמתקנים במיוחד אם מדובר בהחלפת המנוע הכרוך בהוצאה גדולה במיוחד. לא כל תיקון מנוע חשמלי חייב להיגמר בהחלפת מנוע.

כיצד תשמרו על המנוע מפני תקלות

חשוב לבחור שער חשמלי בעל תו תקן, כך תוכלו להבטיח כי הנכם רוכשים מוצר בטיחותי שישרת אתכם שנים רבות.

תחזוקה נכונה של מנוע השער יבטיח אריכות של המנוע. לכן חשוב להתאים את המנוע החשמלי לגודל השער ולצרכיו, אין צורך לשים מנוע גדול ומאסיבי לשער של בית פרטי, אך  כדאי לשים אותו בבניין מגורים גדול.

אתם שומעים רעש מוזר בעת פתיחת וסגירת השער אל תתעלמו מהבעיה והזמינו איש מקצוע, לרוב זיהוי התקלה במועד יכולה לחסוך לכם כסף רב.

שער חשמלי שאינו מותקן בצורה נכונה הוא מקור לבעיות רבות. לכן הקפידו תיקון שער חשמלי רק אצל אנשי מקצוע המתמחים ומורשים לכך, התקנת שער חשמלי אצל המורשים הוא הביטחון האישי שלכם והבטיחות שהשער יפעל בצורה טובה ולא ייפול בטעות. כמו כן, זכרו, חברות הביטוח אינן מבטחות ציוד שנגנב או נזקים בגוף אם השער הותקן על ידי מי שאינם מורשים לכך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *