מדריך להתקנת מערכת אזעקה לבית

מערכת אזעקה לבית מטרתה להגן על הבית מפני פריצות. מערכת אזעקה טובה תכסה את כל שטח הבית ותגונן על כל חלון או דלת. כיום ישנם שני מערכות אזעקה שונות, קווית ואלחוטית. מערכת קווית מחייבת העברת חיווט בקירות בעוד שבמערכת אזעקה אלחוטית חשוב לוודא כי המערכת מכסה את כל שטח הבית וכל הגלאים עובדים.
להלן מדריך קצר שיסייע לכם בבחירת מערכת אזעקה לבית.

ערכו סיור בבית ורשמו כמה חלונות ודלתות יש בבית שיש למגן מפני פריצה. כל דלת וחלון יש להניח גלאי לגילוי פריצה.
מערכת אזעקה בנויה מפאנל בקרה, גלאים המותקנים על החלונות והדלתו, ושלטים, בדקו מיקומים אפשריים להתקנת הפאנל של מערכת האזעקה, ההמלצה להתקינה קרוב לדלת הכניסה ומיקומים אפשריים להתקין את השלט הרחוק, ליד המיטה.

האם תרצו להתחבר למוקד שמירה שיקבל התראה מהמערכת במקרה של פריצה ושולחת ניידת למקום, הדבר כרוך בתשלום חודשי לחברת השמירה. אופציה אחרת לקבל התראות לניידת שלכם ו/ או למספר נוסף.

בדקו את הפעילות של בני המשפחה, האם הם נוהגים לצאת בשעות המאוחרות של הלילה, האם יש חיות מחמד בבית, האם יש ציוד יקר בבית שיש להוסיף הגנה כל אלה ישפיעו על בחירת מערכת אזעקה לבית.




בדקו כמה רחוקים הדלתות והחלונות מהפאנל בקרה. במידה והחלטתם להתקין מערכת אזעקה קווית יהיה לצורך לחצוב בקיר לחיווט המערכת. יש לקחת בחשבון שבית בנוי. במידה ובחרתם מערכת אזעקה אלחוטית בדקו כי המערכת מתקשרת עם הגלאים הנמצאים על החלונות והדלתות.

ההמלצה שלנו לבחור מערכת אזעקה המתחברת אל גלאים נוספים בבית כגון: גלאי גז, גלאי עשן, מצלמות אבטחה וללחצני מצוקה.
בחרו מערכת ידידותית למשתמש שקל להפעיל אותה. זכרו הילדים בבית גם צריכים להשתמש עם המערכת וחשוב שיהיה להם קל ונוח לנטרל או להפעיל את מערכת האזעקה בבית. רשמו כיצד מוסיפים או מחליפים קודים.

Comments are closed.