תכנון מטבח חדש

קבלו 5 הצעות מחיר

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    טלפון

    נושא

    מטבחים כוללים שלל של עיצובים, מטבחים מודרניים בעלי מראה הייטקי, מטבחים כפריים ועוד. אך מעבר לעיצוב חשוב שהמטבח יהיה מקום שנוח ונעים לבשל ולשהות בו. מטבחים כיום כוללים שלל פתרונות של אחסון ונוחות במטבח. תכנון מטבחים הוא לא רק מסתכם בבחירת צבע הארונות, סוג הכיור ואילו ברזים נבחר. תכנון מטבח הוא שילוב של צבע הארונות עם המיקום הנכון של המכשור במטבח, השולחן וכדומה. מאמר זה עוסק בשילוב בין מטבח מעוצב למטבח פרקטי ונוח.

    תכנון מטבחים הוא תחום רחב הכולל מספר רב של תחומים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב המטבח. החל מבחירה של חומרי הגלם ממנו יבנה המטבח. החלקים השונים במטבח כגון המכשור הקיים במטבח ומיקומם, המגירות, האחסון, מיקום הכיור והמקרר ועד בחירת התאורה במטבח. עיצוב מטבחים הנעשה בצורה נכונה מעבר ליופי של המטבח תינתן המחשבה על מיקום נכון של הכיור והמכשירים במטבח, משטח עבודה הממוקם במקום נוח ונגיש וכדומה.

    עיצוב מטבח יכול לכלול מתיחת פנים של מטבח קיים והחלפת דלתות המטבח, המכשור והכיור. מתיחת פנים למטבח היא הדרך הזולה ליהנות ממטבח חדש בתקציב קטן. תכנון מטבח מהיסוד מחייב לשבת עם איש מקצוע על הדגשים השונים כגון: אחסון במטבח, משטח ליד המקרר המאפשר להניח דברים שמוצאים מהמקרר, משטח עבודה נוח ליד הכיריים וכדומה.

    תכנון המטבח

    ייעוץ בתכנון המטבח יאפשר לכם ליהנות ממטבח המאפשר לכם נוחות בעבודה, אפשרות לשבת במטבח בנוחות ועיצוב המטבח שתמיד חלמתם עליו.
    חשבו איזה מטבח אתם רוצים? מטבח שיהיה פעיל או מטבח שיהווה יותר לתצוגה. בניית המטבח יהיה בהתאם לצרכים של בני הבית.
    בתכנון המטבח חשוב לשים דגש על המשולש שיוצרים המקרר, הכיור והגז חשוב שיהיה בהיגיון ויאפשר עבודה נוחה במטבח.
    חשוב לבחור שיש איכותי ורחב ככל האפשר שיש צר יקשה עליכם לעבוד.
    בדקו אילו פיתוחים יש בתחום המטבח כגון: מגירות הנפתחות בלחיצה ולא באמצעות ידית, לרוב הדלתות שנפתחות בלחיצה הן יקרות יותר אך נוחות יותר לתפעול. מדפים הנשלפים החוצה וכדומה.
    בעת תכנון המטבח חשוב שיהיה אחסון לכל המצרכים והכלים במטבח.
    יעוץ בתכנון המטבח יסייע לכם לבחור את החומרים, למשל, לבחור מטבח מעץ או עם ציפוי של פורמייקה או פורניר, מכשירי חשמל, בחירת תאורה נכונה למטבח וכדומה.




    החשיבה בעת תכנון מטבח חדש היא נוחות עם עיצוב. חברות רבות המייצרות מטבחים שוכרות מעצבים שמטרתם ליצור את המטבח המעוצב יחד עם הנוחות בעבודה והשהייה במטבח. הטכנולוגיות השונות הביאו ליצירת פתרונות באחסון כגון: מדפים נשלפים המאפשרים ניצול של המדפים עד סופם. מגירות עמוקות המאפשרות אחסון של כלים, יחידות בארונות המסתובבות ומאפשרות להגיע אל המדף כולו מבלי להתאמץ וכדומה. לצד הפונקציונאליות והנוחות הדגש הוא גם על עיצוב המטבח, ארון המטבח שינה את פניו והפך להיות קיר של ארונות הארונות העליונים הפכו בעיקר לארונות תצוגה המפנה מקום להוספת דקורציה מעל הארונות. הקווים של המטבח נקיים והומוגניים. שלל הסגנונות של המבטחים גדול, מטבחים מסורתיים, מודרניים, עתיקים או כפריים וכדומה. אך קחו בחשבון שבניית מטבח היא הוצאה גדולה ולא מחליפים כל שנה מטבח, לכן חשוב שתבחרו עיצוב שיהיה לכם נעים לראות אותו לזמן רב וכמובן לא להתפשר על איכות החומרים שיבטיחו מטבח איכותי לאורך זמן.

    Comments are closed.